“Optimize your website today. Optimize the company tomorrow.” - Jim Sterne
RSS icon Email icon Home icon
  • Potřebujete poradit?

    Co je webová analytika?

    Webová analytika zahrnuje měření, reportování a analýzu marketingových kampaní, které přivádí návštěvníky na váš web, a chování těchto návštěvníků na webu (včetně prodejů případně jiných klíčových metrik). Webová analytika podává celkový pohled na úspěšnost vašich online aktivit, ale umožňuje i velmi detailní analýzy směřující k optimalizaci a zvyšování efektivity online marketingu a prodeje. Přijďte také na příští setkání Web Analytics Wednesday (WAW) a dozvíte se určitě víc.

    Zeptejte se

    Pokud nechcete čekat na příští WAW a máte nějaké otázky nebo potřebujete poradit, neváhejte mě prosím kontaktovat přímo na emailu jiri.brazda@gmail.com. Dostávám pravidelně otázky na různá témata a  pokud to bude v mých časových možnostech, rád na tyto otázky odpovím a pokusím se vás nasměrovat ke správnému řešení.

    Nechte si poradit

    Výběr ani správná implementace nástroje webové analytiky není konečným cílem. Klíčem konkurenceschopnosti a dlouhodobého růstu firem jsou inovace a vztahy se zákazníky. Webová analytika ovšem umožňuje kontinuálně měřit a zvyšovat efektivitu vašich investic do webu. Díky datům o chování návštěvníků vašeho webu můžete optimalizovat marketing, prodej, produkty a další.

    Kdo jsem

    Jiří Brázda

    Internet Advertising Conference 2009

    Jsem expert na měření a optimalizaci webu. Mám mnohaleté zkušenosti s online marketingem a jeho optimalizací prostřednictvím analytického přístupu. Od roku 2001 jsem pracoval jak na straně agentur (Lundegaard, AMI Praha) tak na straně klientů (HVB Bank / UniCredit Bank, DIRECT Pojišťovna). Specializuji se na finanční sektor, tj. zejména banky, pojišťovny, stavební spořitelny a splátkové společnosti.

    Pořádám české setkání Web Analytics Wednesday a pravidelně vystupuji na konferencích na téma webové analytiky a optimalizace. Ve své práci používám Google Analytics, Omniture SiteCatalyst, Yahoo! Web Analytics, Unica NetTracker a celou řadu dalších podpůrných, zejména vizuálně-analytických nástrojů jako je Tableau Software.

    Pokud potřebujete optimalizovat vaše kampaně nebo zvýšit prodej na webu, kontaktujte mě prosím na jiri.brazda@gmail.com nebo mi zavolejte na 602 345 620.

    Jiří Brázda
    linkedin.com/in/WebAnalyticsExpert