“Optimize your website today. Optimize the company tomorrow.” - Jim Sterne
RSS icon Email icon Home icon
  • Kompletní program setkání Web Analytics Wednesday (13.6.)

    Posted on Červen 5th, 2012 Oldřich Kejík 2 comments

    Jak spolu souvisí data mining s problematikou prediktivní analytiky, tedy s předpovídáním budoucích jevů a chování? A jak tyto metody využít k tomu, aby vaše firma dokázala lépe porozumět svým zákazníkům? To vše se dozvíte na dalším setkání v rámci cyklu Web Analytics Wednesday.

    Nyní Vám můžeme představit ucelený program setkání:

    18:00 Krátký neformální začátek (networking)

    Přijďte dřív, pokud si chcete jen tak popovídat s ostatními účastníky.

    18:30 Úvodní slovo (Matěj Novák, Centrum Holding)

    18:30 CRM poklady vo vlastnych datach: Ako vyuzit datamining pre lepsie cielenie obchodnych aktivit, nielen na webe (Filip Vítek, Allianz - Slovenská poisťovňa)

    Väčšina moderných CRM analýz zákazníckeho správania sa opiera o sofistikované (občas aj ťažko interpretovateľné) modely,vytvárané prostredníctvom analytického software. Tieto modely však pre využitie v on-line procesoch predaja nie sú vždy dosatočne presné a nezriedka nemajú ani potrebné dáta. Existuje teda aj iná cesta ako vyťažiť z klientských dát? V rámci prezentácie poukážem na netradičné a inovatívne spôsoby ako využiť klientské dáta. Na príklade konkrétnych kampaní si prejdeme, čo fungovalo a čo nie a ké sú špecifiká predpovedania správania klienta v online-prostredí.

    19:00 Real-time prediktivní analytika na webu! (Jiří Brázda, Optimics)

    Data mining a prediktivní analytika se v marketingu nejčastěji využívají pro cross-sell a retenční nabídky. Prodej na webu ovšem otvírá zcela nové možnosti uplatnění prediktivní analytiky v reálném čase. V každý okamžik, kdy se potenciální zákazník pohybuje na webu, lze predikovat, zda ukončí svou návštěvu nákupem či nikoliv a podle toho zareagovat vhodnou nabídkou. V rámci případové studie se pokusíme demonstrovat aplikaci tohoto konceptu na prodeji cestovního pojištění.

    19:30 Více či méně dlouhý neformální konec (networking)

    Prodiskutujte s přednášejícími i ostatními účastníky probírané téma nebo jiné problémy z praxe.

    Kdy: 13. června 2012 v 18 hodin
    Kde: restaurace ELEMENT (dříve Austria - místo neměníme :-), Štefánikova 18/25, Praha - Smíchov (ukázat na mapě)

    Pokud ještě nejste na akci přihlášení, registrujte se na centrálních stránkách Web Analytics Wednesday. Registraci provedete kliknutím na odkaz Sign up now to attend this event! a postačí vám k tomu vaše emailová adresa. Účast je stále zdarma.

    Těšíme se na vás.

    Oldřich Kejík

    Mediální partneři akce:

        Young Escorts - Aurum Girls of London     

     

    2 responses to “Kompletní program setkání Web Analytics Wednesday (13.6.)” RSS icon