“Optimize your website today. Optimize the company tomorrow.” - Jim Sterne
RSS icon Email icon Home icon
  • WAW: Jiří Brázda o předvídání chování návštěvníka na webu či e-shopu

    Posted on Květen 24th, 2012 Oldřich Kejík No comments

    Další z řady odborných setkání Web Analytics Wednesday se nezadržitelně blíží, a tak vám postupně představíme jednotlivé přednášející. Začněme u Jirky Brázdy, duchovního otce Web Analytics Wednesday v Česku a na Slovensku.

    Jiří Brázda - Customer Analytics Expert.

    Jirka se věnuje online marketingu od roku 2001 – během své kariéry usiloval o analytický přístup k online marketingu na straně agentur i na straně klientů. Pracoval ve velkých internetových agenturách Lundegaard, AMI Praha a v online marketingu finančních institucí UniCredit Bank (dříve HVB Bank) a Direct Pojišťovna. V roce 2009 založil Optimics, aby se mohl věnovat výhradně analytice a optimalizaci online marketingu a prodeje.
    LinkedIn: Jiří Brázda Twitter: @jiribrazda

    Tentokrát bude Jirkova přednáška nést název: Real-time prediktivní analytika na webu!
    Data mining a prediktivní analytika se v marketingu nejčastěji využívají pro cross-sell a retenční nabídky. Prodej na webu ovšem otvírá zcela nové možnosti uplatnění prediktivní analytiky v reálném čase. V každý okamžik, kdy se potenciální zákazník pohybuje na webu, lze predikovat, zda ukončí svou návštěvu nákupem či nikoliv a podle toho zareagovat vhodnou nabídkou. V rámci případové studie se pokusíme demonstrovat aplikaci tohoto konceptu na prodeji cestovního pojištění.

    Přijďte si poslechnout Jirku Brázdu na setkání Web Analytics Wednesday!

    Kdy: 13. června 2012 v 18 hodin
    Kde: restaurace ELEMENT (dříve Austria - místo neměníme :-), Štefánikova 18/25, Praha - Smíchov (ukázat na mapě)
    Registrace: Aktuální počet účastníků a registrační formulář najdete na centrálních stránkách Web Analytics Wednesday. Pokud se chcete zaregistrovat, klikněte na odkaz Sign up now to attend this event! K registraci vám postačí vaše emailová adresa. Účast je stále zdarma.

    Podrobnější informace o spíkrech a přednáškách přineseme v následujících týdnech.

    Těšíme se na vás.

    Oldřich Kejík

    Mediální partneři akce:

            

    Comments are closed.